Palautukset

Palauksen ja kaupan perumisen ehdot lyhyesti:

  • Voit perua kaupan tai päättää tuotteen palauttamisesta 14 päivää siitä kun olet vastaanottanut tuotteet
  • Sinun pitää ilmoittaa päätöksestäsi peruuttaa kauppa tai palauttaa tuotteita kirjallisesti myyjälle edellä mainitun 14 päivän aikana – meillä voit tehdä ilmoituksen myös palauttamalla tuotteet ja liittämällä mukaan tilauksesi mukana toimitetun palautuslomakkeen. Helppoa …
  • Kun teet ilmoituksen sähköpostitse, sinulla on tämän jälkeen sinulla on 14 päivää aikaa palauttaa tuotteet myyjälle. Kun teet ilmoituksen palautuslomaketta käyttäen, sinulla on 14 päivää aikaa palauttaa tuotteet siitä kun vastaanotit ne.
  • Myyjän on palautettava maksamasi kauppasumma, käyttämääsi maksutapaa käyttäen, 14 päivän kuluessa, siitä kun ilmoitit peruvasi kaupan tai palauttavasi tuotteita, tai viimeistään silloin kun palautus on saapunut takaisin myyjälle
  • Myyjän ei enää tarvitse tarjota ilmaista palautusta vaan asiakas voidaan velvoittaa maksamaan palautuksen kulut – meillä palautukset normaalina Postin Asiakaspalautuspakettina ovat edelleen ilmaisia!
  • Tuotteisiin voi tutustua vapaasti, mutta kuluttaja vastaa kaikesta siitä tuotteen myyntiarvon alenemisesta joka mahdollisesta käyttämisestä johtuu. Tuotteen myyntiarvon aleneminen, joka voi olla tietyissä tapauksissa jopa tuotteen täysi hinta, vähennetään kuluttajalle palautettavasta summasta.

Mitä tarkoittaa tutustuminen tuotteeseen?

Kuten fyysisessä kaupassakin, voit tutustua tuotteeseen tietyin poikkeuksin. Voit avata pakkauksen huolellisuutta noudattaen, niin ettet riko pakkausta. Mutta kuten fyysisessä kaupassakaan, et voi poistaa tuotteesta siinä olevia tarroja, lipukkeita tai muita normaalin käytön yhteydessä poistettavaa. Et voi myöskään tehdä merkintöjä tuotteeseen, pakkaukseen, käyttöohjeeseen tai muuhun materiaaliin. Kuten fyysisessä kaupassakin, sinun tulee palauttaa tuote takaisin samanlaisena kuin se sinulle toimitettiin.
Jos et siis ole varma että haluat pitää tuotteen, älä; irrota tuotteesta mitään, älä hävitä tai riko tuotteen pakkausta tai muuta materiaalia, älä hävitä palautusohjetta, Peruutus-/Palautuslomaketta tai muutakaan paketissa mukana ollutta materiaalia, älä hävitä pakettia, jossa tuote tuli. Voit käyttää sitä mahdollisessa palautuksessa.
Sinetöitynä toimitettavissa terveys- ja hygieniatuotteissa, kuten tutit, juomanokat, nokkamukisarjat, tuttipullot, sekä CD-levyt, palautusoikeus on voimassa vain, jos tuote on avaamaton.

Kuinka toimin jos haluan perua kaupan tai palauttaa tuotteen?

Sinun tulee ilmoittaa meille kirjallisesti päätöksestäsi perua kauppa tai palauttaa tuotteita 14 vuorokauden kuluessa siitä kun vastaanotit tuotteet.
Voit ilmoittaa päätöksestäsi meille joko:

  1. Palauttamalla haluamasi tuotteet ja käyttämällä paketin mukana tullutta Palautuslomaketta. Tällöin sinun tulee myös palauttaa tuotteet 14 vuorokauden kuluessa siitä kun vastaanotit ne.
  2. Sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@lauranpikkuputiikki.fi. Jos haluat ilmoittaa päätöksestäsi sähköpostilla, pitää sähköpostissa ilmetä:
  • Tilauksen numero
  • Sinun yhteystietosi
  • Palautettavat tuotteet
  • Selkeästi se haluatko perua kaupan vai palauttaa tuotteita
  • Pankkitilisi numero (jos maksoit pankkipainikkeilla) kauppasumman ja toimituskulujen hyvitystä varten.

Voit myös täyttää lomakkeen, skannata sen ja toimittaa sen pdf liitteenä sähköpostilla. Säilytä kopio ilmoituksesta.
Kun olet ilmoittanut meille päätöksestäsi peruuttaa kauppa tai palauttaa tuotteita, voit palauttaa haluamasi tuotteet.

Sinulla on 14 vuorokautta aikaa palauttaa tuotteet siitä kun olet ilmoittanut meille päätöksestäsi perua kauppa tai palauttaa tuotteita. Jos ilmoitat päätöksestäsi samalla kun palautat tuotteet, sinun tulee palauttaa tuotteet 14 vuorokauden kuluessa siitä kun vastaanotit ne!

Tuotteiden palauttaminen

  1. Pakkaa tuotteet takaisin alkuperäisiin pakkauksiin ja liitä mukaan kaikki mukana tullut materiaali
  2. Pakkaa palautettavat tuotteet mielellään samaan laatikkoon, jossa ne saapuivat. Pehmusta tuotteet huolellisesti.
  3. Palauta tuotteet osoitteella:
    Asiakaspalautus
    Lauran Pikku Putiikki
    Hansatie 26
    02780 Espoo
  4. Tee palautus pakettina, jolloin saat lähetyksestä kuitin ja voit osoittaa tarvittaessa palauttaneesi tavarat 14 päivän kuluessa ilmoituksestasi.
  5. Kun palautat tuotteet Postin Asiakaspalautuksena, on palautus veloitukseton.
  6. Muista lisätä Palautuslomakkeelle pankkitilisi numero jos maksoit tilauksesi pankkipainikkeilla ja muista pakata Palautuslomake palautuksen mukaan.

Asiakas voi myös peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen asiakaspalvelu@lauranpikkuputiikki.fi tai soittamalla 040 648 3035 (arkisin klo 10 – 15). Pyrimme ilmoittamaan asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös Lauran Pikku Putiikki – verkkokauppa pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja asiakkaan rahojen palauttamiseen.

Sama palautusoikeus koskee vioittuneita tuotteita tai mikäli olette saaneet muuten virheellisen toimituksen. Hyvitämme maksamasi toimituskulut samalla kun hyvitämme tuotteen hinnan.

Kun haluat palauttaa tai vaihtaa viallisen tuotteen, ilmoitathan ystävällisesti seuravat tiedot:

  • Palautuksen syyn (viottunut tai väärä tuote, miten viallinen)
  • Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
  • Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada hyvityksen maksamastasi hinnasta vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahdollisen erotuksen).
  • Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.

Hyvitämme palautettavien tuotteiden hinnan sekä toimituskulut käyttämääsi maksutapaa käyttäen. Voit halutessasi saada hyvityksen myös lahjakorttina, jolla voit hankkia muita tuotteitamme.

Lunastamattomat ja ilman kaupan perumisilmoitusta palautetut lähetykset

Lain mukaan lähetyksen noutamatta jättäminen tai palauttaminen ilman ilmoitusta ei ole hyväksyttävä kaupan peruminen. Lunastamattomista ja ilman Palautusilmoitusta palautetuista tilauksista veloitamme toimituskulut ja palautuskulut todellisten kulujen mukaan sekä käsittelymaksun 9,90 €. Nämä kulut vähennetään asiakkaalle palautettavasta kauppasummasta.

[powr-popup id=b471aa86_1485936488]
Jatka ostoksia
Ostoskorisi

Ostoskorissasi ei ole tuotteita